Rozšiřujeme portfolio o trojici nových klientů. PR aktivity směrem k médiím zajišťujeme pro platformu Decision 21 a tiny house Domecheck. Marketingový tým agentury se pak nově stará o Svaz podnikatelů ve stínicí technice. Agentura také prohlubuje spolupráci se současnými klienty, pro společnost ENBRA vytváří nový web, firmě Conti pak novou vizuální identitu.
Od léta poskytujeme PR a marketingové služby třem novým klientům. PR oddělení zajišťuje komunikaci platformě Decision 21, pomocí které se hlasovalo v participativním rozpočtu v New Yorku. Platforma využívá stejný způsob hlasování jako projekt Prezident 21, za který jsme obdrželi v roce 2018 Českou cenu za PR v odvětví politické komunikace. Dalším novým klientem je i společnost Domecheck. Pro český tiny house zajistíme mediální komunikaci včetně strategie.
Marketingový tým pak nově spolupracuje i se Svazem podnikatelů ve stínicí technice, pro který připravuje speciální webový projekt. Jedná se o online magazín zaměřený na odbornou i laickou veřejnost. Měl by plně nahradit dosavadní papírový magazín.
V tomto směru nám výrazně pomohla naše dlouholetá spolupráce a reference od jednoho ze členů svazu, společností Lomax. Web, který jsme pro ni v loňském roce připravovali, zvítězil v prestižní soutěži WebTop100.“
Roman Kučera, CEO Lesensky.cz
V rámci webového oddělení agentury však nejde o jediný nový projekt. Po více než desetileté spolupráci se společností ENBRA totiž pro tuto firmu zaměřující se na otopnou techniku či rozúčtování připravujeme kompletně nový web. V létě také prohloubíme spolupráci s firmou Conti, které se postaráme o rebranding společnosti a novou vizuální identitu.