Zúčastnili jsme se slavnostního vyhlášení výsledků soutěže Česká cena za Public Relations, které se konalo v pražské City Tower. Z večera jsme odešli více než nadšení, jelikož jsme si kromě dávky inspirace odnesli také jedno ocenění. A to rovnou nejvyšší. Společně se zástupci projektu Prezident 21 jsme totiž převzali trofej za nejlepší PR projekt v kategorii politické komunikace. Děkujeme!
Čtvrtek 14. června měl celý český PR rybníček už dlouho poznačený v kalendáři. Bylo to totiž datum avizované pro udílení oborových cen, které už od roku 2006 každoročně vyhlašuje Asociace Public Relations Agentur (APRA). Oceňovány jsou přitom PR projekty či jejich části, které nejlépe vycházejí z podnikatelské strategie zadavatele, obsahují kreativní řešení, jsou v souladu s etickými pravidly oboru a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele.
Populární profesní soutěž je otevřená všem subjektům působícím v České republice, které poskytují či využívají služby v oblasti public relations. Není tedy pouze pro PR agentury, zúčastnit se mohou i PR a komunikační oddělení různých společností, firem i institucí, státních orgánů, subjektů z nevládního sektoru nebo dokonce jednotlivci. My jsme se rozhodli do letošního ročníku přihlásit společně s organizací Institute for Democracy 21 , s níž jsme několik měsíců participovali na PR komunikaci projektu Prezident 21.
Právě ten jsme na sklonku zimy do PR soutěže přihlásili, konkrétně do kategorie Politická komunikace, politické PR a Public Affairs. Už v květnu jsme se radovali z toho, že projekt postoupil na shortlist, ale ještě skvělejším překvapením bylo jeho vítězství. Ze slavnostního večera jsme si tak odnesli krásnou trofej, ale taky další náboj energie a přesvědčení, že po pilné práci jsou koláče :) Děkujeme tak všem z Institutu, že si nás pro spolupráci na projektu vybrali, a těšíme se na případné další výzvy!
Prezident 21 je volební hra, která měla za cíl představit hlasovací systém Demokracie 21 a zvýšit zájem občanů o prezidentskou volbu interaktivní formou. Díky Demokracii 21 mohli účastníci svým favoritům rozdělit až 3 kladné hlasy a 1 záporný. Naše agentura autorům hry pomáhala představit ji veřejnosti a dostat ji prostřednictvím klasických i moderních médií do širšího povědomí. Kromě tradičního PR jsme klientovi také asistovali například při pořádání a propagaci prezidentské debaty. Celkově stránku www.prezident21.cz navštívilo 3 miliony Čechů, 326 790 se jich zúčastnilo hlasování.