Do druhého kvartálu vstupujeme s trojicí nových klientů. Přeshraničnímu projektu chytrých distribučních soustav ACON pomůžeme s komplexní komunikací, media relations zastřešíme výrobci vratných nápojových kelímků Nicknack a marketingovou strategii připravujeme pro Technické sítě Brno.
Spolupráce s energetickým projektem ACON, za nímž stojí na české straně společnost EG.D (někdejší E.ON Distribuce) a na slovenské straně Západoslovenská distribučná, se začala řešit už na začátku roku.
„Pro ACON jsme připravili komplexní komunikační strategii s využitím našeho konceptu PR 360®. Efektivně tak provážeme veškeré aktivity v oblasti media relations, sociálních sítí, PPC kampaní, videí a dalšího obsahu,“
Roman Kučera, CEO Lesensky.cz
PR tým se nově postará i o komunikaci s médii pro výrobce vratných plastových kelímků Nicknack, s nimiž se lidé potkávají nejen na letních festivalech, ale třeba i v zoologických zahradách.
Nového klienta Nicknack jsme získali prostřednictvím programu Kreativních voucherů Brno, které spolu s krajským městem organizuje i Jihomoravské inovační centrum (JIC).
Trojici nových klientů uzavírají Technické sítě Brno, pro které náš tým zpracoval komplexní marketingovou analýzu s návrhem dlouhodobé strategie směrem k odborné i laické veřejnosti. Ta je vzhledem k aktuální situaci zaměřena zejména na on-line a sociální sítě.