slovníček

PR 360

Pokračovat

Koncept PR 360® spojuje efekt public relations s výkonností marketingu. S jednou agenturou a jedním rozpočtem oslovuje zákazníky, partnery či média ve 360° záběru.

Jedná se o strategický rámec, který skrze integraci PR s marketingovými nástroji pomáhá firmám zvyšovat povědomí a poptávku. Koncept PR 360 vznikl v komunikační agentuře Lesensky.cz. Ta je držitelem ochranné známky a zároveň jedinou českou agenturou, která se zabývá aplikací konceptu do praxe.

Koncept PR 360

Proč koncept vznikl?

Teorie PR a marketingu je rozsáhlá a v praxi těžko uchopitelná. Koncept využívá aktuální poznatky z těchto oborů, propojuje je a na základě ověřené zkušenosti je uvádí do každodenní praxe.

Komu je určen?

Podnikatelům, firmám i komunikačním agenturám. Každému, kdo chce analyzovat, plánovat, provádět a vyhodnocovat marketingové a PR aktivity v rámci srozumitelného systému.

 

Propojování marketingových nástrojů & témat

Koncept PR 360 využívá jako stěžejní princip pro plánování, realizaci a vyhodnocování kampaní multikanálovou komunikaci. Komunikační strategie založená na tomto konceptu kombinuje relevantní marketingové nástroje a přidává k nim nástroje public relations. Díky tomu tato strategie oslovuje potenciální i stávající zákazníky všude tam, kde se pohybují. Ať už jde o prostředí online, nebo „offline“.
 

Důležitá je také kontinuální optimalizace – obsahu, témat či nástrojů a budgetu marketingových nástrojů. S jedním rozpočtem a jednou strategií klient získá maximální výkon.

Nástroje PR 360

  1. Public Relations

  2. Content MarketingSEO
  3. Online marketing
  4. Webové stránky
  5. Sociální sítě
  6. Grafika a branding
Nástroje PR 360 box malý

    PR 360 strategie

    Koncept PR 360 rovněž klade důraz na jedinečnost positioningu produktů a postavení firem. Proto je každá strategie PR 360 unikátem – od vstupní analýzy přes výběr nástrojů až po propojení a systematickou práci s kampaněmi.
     

    Chytré Líchy PR 360 teaser box

    PR 360 v praxi

    PR 360 buduje srozumitelné jednotně komunikující značky. Ukázkou může být naše práce pro městskou čtvrť Chytré Líchy.

    Případová studie: Chytré Líchy

    Chytré Líchy jsou urbanistický koncept moderní městské části. Projektu "na zelené louce" jsme navrhli vizuální styl a nastavili nástroje a komunikační kanály, se kterými jsme pracovali 18 měsíců. Vzniklou značku jsme propagovali s pomocí webu, PR, obsahu, sociálních sítí i reklamy.

    Podívat se na kampaň

    Vstupní analýza & průběžná optimalizace

    Nezbytnou součástí strategie je počáteční analýza, na jejímž základě jsou vybrány a propojeny nejvhodnější komunikační nástroje. Následuje vytvoření plánu a jeho realizace. Výsledky jednotlivých kampaní jsou systematicky vyhodnocovány.
     

    Případová studie: Dětský ječmen

    Strategii PR 360 jsme využili i v naší Kampani pro Dětský Ječmen. Odrazovým můstkem byla situační analýza trhu s dětskými výživovými doplňky, analýza konkurence a hloubková analýza potenciálních spotřebitelů.

    Od grafiky k marketingu

    Na základě analýz jsme navrhli vizuální styl produktu a následně strategii marketingové komunikace. Díky zajímavému grafickému nápadu získal Dětský Ječmen unikátní maskotyobalyčasopis videospoty.

    Zjistit více o kampani

    Dětský Ječmen PR 360 teaser box na kampan

    Kontakt

    Potřebujete pomoci
    s PR a marketingem?

    Využijte sílu našeho konceptu PR 360. Nejdříve s vámi probereme, co potřebujete. Následně vám doporučíme nejvhodnější nástroje a společně nastavíme tu nejlepší PR a marketingovou strategii.

    +420 777 474 360 info@lesensky.cz

    Nebo vyplňte kontaktní formulář

    PR 360 diagram foto