Koncept PR 360® spojuje efekt public relations s výkonností marketingu. S jednou agenturou a jedním rozpočtem oslovuje zákazníky, partnery či média ve 360° záběru.
Jedná se o strategický rámec, který skrze integraci PR s marketingovými nástroji pomáhá firmám zvyšovat povědomí a poptávku. Koncept PR 360 vznikl v komunikační agentuře Lesensky.cz. Ta je držitelem ochranné známky a zároveň jedinou českou agenturou, která se zabývá aplikací konceptu do praxe.
Koncept PR 360
Proč koncept vznikl?
Teorie PR a marketingu je rozsáhlá a v praxi těžko uchopitelná. Koncept využívá aktuální poznatky z těchto oborů, propojuje je a na základě ověřené zkušenosti je uvádí do každodenní praxe.
Komu je určen?
Podnikatelům, firmám i komunikačním agenturám. Každému, kdo chce analyzovat, plánovat, provádět a vyhodnocovat marketingové a PR aktivity v rámci srozumitelného systému.
Propojování marketingových nástrojů & témat
Koncept PR 360 využívá jako stěžejní princip pro plánování, realizaci a vyhodnocování kampaní multikanálovou komunikaci. Komunikační strategie založená na tomto konceptu kombinuje relevantní marketingové nástroje a přidává k nim nástroje public relations. Díky tomu tato strategie oslovuje potenciální i stávající zákazníky všude tam, kde se pohybují. Ať už jde o prostředí online, nebo „offline“.
Důležitá je také kontinuální optimalizace – obsahu, témat či nástrojů a budgetu marketingových nástrojů. S jedním rozpočtem a jednou strategií klient získá maximální výkon.
Nástroje PR 360
PR 360 strategie
Koncept PR 360 rovněž klade důraz na jedinečnost positioningu produktů a postavení firem. Proto je každá strategie PR 360 unikátem – od vstupní analýzy přes výběr nástrojů až po propojení a systematickou práci s kampaněmi.
PR 360 v praxi
PR 360 buduje srozumitelné a jednotně komunikující značky. Ukázkou může být naše práce pro městskou čtvrť Chytré Líchy.
Případová studie: Chytré Líchy
Chytré Líchy jsou urbanistický koncept moderní městské části. Projektu "na zelené louce" jsme navrhli vizuální styl a nastavili nástroje a komunikační kanály, se kterými jsme pracovali 18 měsíců. Vzniklou značku jsme propagovali s pomocí webu, PR, obsahu, sociálních sítí i reklamy.
Vstupní analýza & průběžná optimalizace
Nezbytnou součástí strategie je počáteční analýza, na jejímž základě jsou vybrány a propojeny nejvhodnější komunikační nástroje. Následuje vytvoření plánu a jeho realizace. Výsledky jednotlivých kampaní jsou systematicky vyhodnocovány.
Případová studie: Dětský ječmen
Strategii PR 360 jsme využili i v naší Kampani pro Dětský Ječmen. Odrazovým můstkem byla situační analýza trhu s dětskými výživovými doplňky, analýza konkurence a hloubková analýza potenciálních spotřebitelů.
Od grafiky k marketingu
Na základě analýz jsme navrhli vizuální styl produktu a následně strategii marketingové komunikace. Díky zajímavému grafickému nápadu získal Dětský Ječmen unikátní maskoty, obaly, časopis i videospoty.
Kontakt
Potřebujete pomoci
s PR a marketingem?
Využijte sílu našeho konceptu PR 360. Nejdříve s vámi probereme, co potřebujete. Následně vám doporučíme nejvhodnější nástroje a společně nastavíme tu nejlepší PR a marketingovou strategii.