Produktový design a kampaň pro Dětský Ječmen
K novému dětskému produktu jsme připravovali vizuální styl, obalový design a celou marketingovou kampaň.
Green Ways
Společnost Green Ways je jedním z největších evropských výrobců a distributorů zelených potravin. Zelený ječmen a chlorellu prodává přes etický síťový marketing a přes osobní komunikaci prodejců s koncovými uživateli. Výrobky Green Ways patří k nejlepším produktům svého druhu na trhu.
Zadání klienta a naše role
Na jaro 2019 firma Green Ways plánovala launch nového produktu pro děti. Zelený ječmen s příchutí jahod měl být prvním dětským doplňkem stravy v portfoliu. Naše role byla mu zajistit ten nejlepší vzhled, vizuální styl a propagační kampaň.
K novému produktu s názvem Dětský Ječmen jsme připravili vizuální a obsahový koncept. Ten jsme poté promítli do obalového designu, merchandise, tiskovin i celé marketingové stragie k uvedení produktu na trh.
Realizační tým:
- Project leader:
Veronika Duchoňová - Visual idea:
Veronika Šišková, Ivan Kebeleš - Copywriting:
Tereza Ticháčková, Veronika Duchoňová - Design & DTP:
Veronika Šišková, Ivan Kebeleš
Koncept zvířátek
Jako základní pilíř kampaně jsme zvolili zvířecí maskoty, kteří měli fungovat jako průvodci světem zdravého stravování. K Dětskému Ječmeni jsme proto navrhli skupinu zvířátek. Ta se stala ústředním motivem celé marketingové kampaně.
Všechna zvířátka vznikla jako originály a autorské ilustrace. Prvním průvodcem a hlavní hrdinkou při vstupu produktu na trh se stala žirafa.
Průběh tvorby
Žirafu jsme postupně doplnili o dalších pět zvířecích přátel. U každého maskota jsme pečlivě definovali jeho vlastnosti a roli.
Zvířátka jsme také rozpracovali v grafické studii tak, abychom u nich dokázali zobrazit různé emoce, perspektivu a pohyb.
Nové krabičky
Základní ideou nebyl kompletní redesign, ale inovace designu původních krabiček a nový marketingový koncept. Obal Dětského ječmenu proto navazoval na původní barevnost krabiček a obohatil ji o převahu bílé.
Hlavní důvod byl, aby byla krabička na první pohled odlišitelná od ostatních produktů Green Ways.
Produktový a obalový design
K dětskému produktu vznikla ucelená řada obalů. Nový design se promítl do dóz, zásilkových krabic, samolepek i izolepy tak, aby byla vizibilita nového produktu u všech zákazníků Green Ways co největší.
Online kampaň
Uvedení produktu na trh doprovázela rozsáhlá marketingová kampaň, která pracovala s naším vizuálním konceptem.
Zvířátka se stala hlavními hrdiny propagačního videa a Facebook příběhů. Vystupovala také ve firemním časopisu, na webových stránkách produktu a v PPC kampani.
Merch a dárkové předměty
Nový produkt Green Ways byl podpořen také balíčkem reklamních a dárkových předmětů. Při vstupu produktu na trh společnost distribuovala do zásilek pexeso a šejkr, později také plyšovou žirafu a látkové pytlíky.