PR a marketingová agentura Lesensky.cz zvítězila v listopadovém výběrovém řízení Aqualandu Moravia. Největšímu akvaparku v České republice bude od prosince komplexně zastřešovat PR aktivity a navrhovat komunikační strategii. Klientské portfolio agentury se ke konci roku navíc rozšířilo také o projekční kancelář K4, finanční portál Hyponamiru.cz, zdravotnickou společnost Cellthera, realitní kancelář Lexxus či společnost Ina Sport, zastupující mimo jiné světové značky Elan nebo Hummel. Agentura Lesensky.cz se v prosinci stala také mediálním partnerem významného brněnského festivalu Víno z blízka.
„Aqualand Moravia pro nás představuje nejvýznamnějšího klienta z oblasti zábavního průmyslu. Ve výběrovém řízení jsme samozřejmě těžili z nám dobře známého prostředí jižní Moravy, důvěra nás neskutečně těší,“ vysvětlila Jana Kačmárová, která bude mediální aktivity akvaparku plánovat a komunikačně zastřešovat.
„V příštím roce plánujeme pokračovat v rozšiřování oborů, ve kterých jsme aktivní. Základem našeho úspěchu musí zůstat odborná znalost, plánujeme tak výrazné personální rozšíření našeho týmu o nové klíčové pozice. Přijít na trh hodláme také s vlastními produkty usnadňujícími komunikaci s médii či originálními školeními, které zájemcům zprostředkují náš neortodoxní styl práce v marketingu i v PR,“ doplnil Petr Lesenský, ředitel agentury Lesensky.cz.