Portfolio agentury se rozrůstá o šestici klientů. Nový web realizujeme pro Zaměstnaneckou pojišťovnu Škoda a Olomouckou aglomeraci. S komunikací s médii pomáháme logistickému gigantovi Raben Group, společnostem Schwank, SafeThing a restauraci Campus River.
Stále více firem a institucí již nevnímá web jako záležitost pro IT oddělení, ale jako základní stavební kámen veškeré marketingové a PR komunikace. Patří mezi ně například Zaměstnanecká pojišťovna Škoda, které právě teď vytváříme nový web. Dokončujeme také technickou realizaci stránek pro Olomouckou aglomeraci.
Firmy Správně očekávají, že kromě plnění komerčních cílů má mít web vysokou informační i estetickou hodnotu. weby proto stavíme tak, aby podpořily brand, poskytly správné informace ve správný moment a aby investice do marketingových kampaní směřujících návštěvnost právě sem nepřišly vniveč.
Roman Kučera, CEO agentury Lesensky.cz
V oblasti media relations navazujeme na pilotní spolupráci se společností Raben Group. Přepravní firmě pomůžeme primárně s komunikací služby Raben Fresh, která se zabývá expedicí čerstvých potravin. Agenturní tým pro původem nizozemskou společnost také zajistí PR podporu dalších aktivit na českém i slovenském trhu.
PR aktivity zahajujeme také s českou pobočkou společnosti Schwank, specialistou na vytápění, chlazení a větrání hal. Do portfolia agentury vítáme též restauraci Campus River a firmu SafeThing.
Je povzbuzující sledovat, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci si řada firem uvědomuje význam budování strategického PR. Investice do něj může být klíčem k tomu, jak v turbulentních časech upevnit pozici značky a získat náskok před konkurencí.
Markéta Kohoutková, Executive Director agentury Lesensky.cz