Společnost dm drogerie markt si pro zajištění mediální komunikace vybrala naši agenturu. Dlouhodobou spolupráci zahájíme v návaznosti na předcházející společnou a úspěšnou jarní komunikační kampaň. Náš agenturní tým pro značku dm komplexně zaštítí komunikační servis směrem k médiím. Kromě zvyšování povědomí o brandu jako o leaderovi na trhu v oblasti péče o zdraví a krásu budeme přicházet také s celospolečenskými tématy.
Správa public relations pro tak výrazný brand, jako je právě značka dm drogerie, nás velmi těší. O to více, že vedle samotné značky a produktů přesahuje komunikace i do aktuálních témat, jako je například trvalá udržitelnost.
Spolupráci s dm drogerie markt jsme si vyzkoušeli již na květnové kampani zaměřené na domácí beauty péči. Kampaň reagovala na stále se měnící situaci okolo omezování a dočasného uzavírání kosmetických salónů a kadeřnických služeb v době koronakrize a popsala trend změny poptávky po tomto sortimentu v drogeriích. Zaměřená byla na debatu o domácí beauty péči a rovněž na privátní produkty společnosti.
„S agenturním týmem jsme během několika dnů vytvořili kampaň, jejíž dosah v médiích nás příjemně překvapil. Ceníme si rychlou komunikaci a schopnost okamžitě reagovat na stále se měnící podmínky. Těšíme se proto i na další spolupráci."
Manažer pro komunikaci dm drogerie Jiří Peroutka