V létě vstupujeme do pátého roku spolupráce s největším evropským distributorem zelených potravin Green Ways. Spolupráce odstartovala v roce 2017 jednorázovou analýzou a postupně se rozšířila na rozsáhlou strategickou spolupráci.
Spojení agentury s producentem zdravých doplňků stravy odstartovala marketingová analýza, která společnosti detailně prozkoumala pozici na trhu, komunikaci konkurence a navrhla marketingový plán.
Naše návrhy management Green Ways zaujal, a proto jsme se pustili do spoluprací na copywritingu, online marketingu a UX.
Postupem času jsme s Green Ways vytvořili dobře fungující tandem a společně rozjeli sociální sítě či vytvořili nové webové stránky. Brzy se přidala i tvorba interního časopisu ve třech jazykových mutacích, content marketing, community management či branding.
A které projekty patří mezi naše srdcovky?
- Redesign webových stránek. Jedna z prvních větších spoluprací
- Rozjezd Facebook stránky, která má nyní 11 000 velmi aktivních fanoušků
- Marketingová podpora launche Dětského ječmene. Tvorba obalu, videoklipu, kampaní i merchandise
Spolupráce s Green Ways patří mezi naše strategické projekty PR 360. Spojením kvalitního obsahu, strategického marketingu a výkonnostních kanálů vytváříme systematickou a přímočarou komunikaci. S jednou komunikační linkou a s jedním budgetem oslovujeme širokou škálu různých cílových skupin.