Brněnské výstaviště

Rozšiřujeme spolupráci se společností Veletrhy Brno

Profile picture for user Martin Svoboda
Martin Svoboda
26. 10. 2023

Od letošního roku jsme se stali oficiálním partnerem Veletrhů Brno pro oblast PR a marketingu. K doposud poskytovaným bezplatným konzultacím účastníkům a vystavovatelům plánujeme nově posílit medializaci samotných veletrhů, vzdělávat trh v dílčích segmentech či vytvářet hodnotné průzkumy pro marketingové využití.

S Veletrhy Brno navazujeme na svou dosavadní volnou spolupráci. Nově jsme se stali oficiálním partnerem BVV pro oblasti PR a marketingu, z čehož budou profitovat média, vystavovatelé i účastníci veletrhů. V rámci našich aktivit plánujeme rozšířit stávající medializaci veletrhů novými směry. Našim cílem je přinášet informace o veletrzích a jejich tématech v zajímavých kontextech, k čemuž nám dopomůže například tvorba hodnotných průzkumů. Zaměřovat je chceme na současné trendy vždy směrem k dané cílové skupině konkrétního veletrhu.

V minulých letech jsme v rámci nejvýznamnějších veletrhů poskytovala vystavovatelům bezplatné konzultace pro oblasti PR a marketingu. Mimo jiné i díky partnerství s Regionální hospodářskou komorou Brno, která také sídlí na brněnském výstavišti. Vzhledem k zájmu se nyní konzultace rozšíří na všechny veletrhy v rámci celého roku. Po nedávno skončeném Mezinárodním strojírenském veletrhu tak ještě letos naši odborníci poskytnou své rady i firmám z odvětví cestovního ruchu v rámci veletrhů Go a Regiotour.

Trendy a výzvy do budoucna

Firmy často tápou v tom, jak vhodně provázat jednotlivé marketingové aktivity. Zaměřují se třeba jen na jeden či dva dílčí kanály, aniž by přemýšlely o vzájemné synergii či multiplikačních efektech.

Problémem firem tedy není ani tak nedostatečný rozpočet, jako tomu bylo v minulosti, ale spíše absence jasné strategie. Více než v minulosti také registrujeme mezery v prezentaci v rámci firemních webů.

Martin Svoboda, Senior PR Manager agentury Lesensky.cz.

V rámci nové spolupráce proběhl i krátký průzkum mezi průmyslovými firmami, který ukázal rozšiřující se trend využívání AI i v tomto odvětví. Většina firem z průzkumu sice zatím umělou inteligenci neimplementovala, chystají se tak ale učinit v nejbližší době. AI pak nejvíce využívají pro zrychlení a zefektivnění tvorby textů. Jak největší překážku pro implementaci digitalizace a automatizace vnímají průmyslové firmy vysoké náklady na implementaci.

Kontakt

Potřebujete pomoci
s public relations?

Využijte sílu konceptu PR 360®. Vybereme nejvhodnější nástroje a společně s vámi vytvoříme efektivní a funkční strategii.

+420 777 474 360 info@lesensky.cz

Nebo vyplňte kontaktní formulář

PR 360 diagram

Kontakt

Spojte se
s námi!

Využijte sílu konceptu PR 360®. Společně s vámi vytvoříme nový skvělý web, který podpoří váš brand i byznys.

+420 777 474 360 info@lesensky.cz

Nebo vyplňte kontaktní formulář

PR 360 diagram