Po úspěšné spolupráci na Marketing Festivalu svěřil Jindřich Fáborský naší agentuře mediální servis svých dvou dalších projektů. Nově agenturní tým zaštítí PR pro vzdělávací program Digisemestr a veletrh Ecommerce Expo Prague. Vedle klasického PR máme pod palcem také koordinaci mediálních partnerství a odborné konzultace.
Media relations pro projekty Jindřicha Fáborského zastřeší za naši agenturu ředitelka marketingového týmu Veronika Duchoňová. V rozšířeném partnerství se budeme kompletně starat o media relations od akreditací, dlouhodobých mediálních spoluprací až po zajišťování exkluzivních rozhovorů s řečníky. Jako mediální partnery Marketing Festivalu jsme letos domluvili například Forbes, MediaGuru.cz nebo Marketing Sales Media.
Marketing Festival, Digisemestr i Ecommerce Expo mají skvěle propracovaný a velmi efektivní marketing a máme velkou radost, že k němu budeme moci přidat i stejně kvalitní PR.
Pevnější napojení na Marketing Festival, Digisemestr i Ecommerce Expo využijeme i pro interní vzdělávání a hledání nových talentů. Díky celoagenturní účasti na Festivalu a Expu budeme mít přehled o nejnovějších trendech v digitálním marketingu a budeme moci obratem inovovat naše produkty i kampaně. Na Digisemestru se pak zaměříme na kontakt se začínajícími marketéry, mezi nimiž budeme případně hledat i nové agenturní posily.