PR Gang se v letošním semestru zaměří na téma sociální odpovědnosti. Pod dohledem špičkových mentorů začnou studenti na podzim pracovat například pro časopis Nový Prostor, podpoří vratné kelímky Nicknack či pomohou s medializací Koncertu pro budoucnost. Rozšíří se také nabídka odborných přednášek z oblasti PR i marketingu.
Oproti předchozímu koronavirovému roku strávenému v online prostředí se PR Gang vrátí do přednáškových sálů. Kromě nabídky práce na reálných kampaních rozšíří nabídku přednášek například o krizovou komunikaci, PR u CSR projektů či marketing v kultuře. Vyučovat a školit se bude na půdě Masarykovy univerzity, VUT či Mendelovy univerzity.
nabídkou přednášek reagujeme na zájem ze škol. Pracujeme se studenty žurnalistiky, PR i marketingu. každá z těchto skupin má trochu jinou představu o záběru. Noví mentoři pomohou studentům s přípravou reálných kampaní. To je ta nejlepší praxe.
Anna Kraus, vedoucí PR Gangu
V každém semestru přichází PR Gang za studenty s novými klienty a jedním stěžejním tématem. Tradičně největší zájem zůstává o online témata, tedy digitální PR, sociální sítě či výkonnostní marketing. Letos se v souvislosti s tématem sociální odpovědnosti bude na školách řešit časopis Nový Prostor, vratné kelímky firmy Nicknack či medializace Koncertu pro budoucnost. Pokračuje také dlouhodobá spolupráce s Dopravním podnikem města Brna.
V minulosti agentura připravovala projekty pro společnosti jako Notino, IBM, Kiwi.com, Aqualand Moravia, Technologický park Brno, ale i instituce, jakými jsou Hospodářská komora, Moravská galerie, Filharmonie Brno či Magistrát města Brna.