Pro pražské obchodní centrum jsme připravili marketingovou podporu rebrandu a zajistili rozjezd nové vizuální komunikace. Naším úkolem bylo také oživit korporátní identitu, rozvinout ji do kampaní a představit ji zákazníkům.
Výzva: Rebrand a kampaň v retailu v době pandemie
Výchozím bodem pro start spolupráce bylo nové logo a základní vizuální identita. Na ně měla navázat strategická komunikace v outdooru, indooru i online prostředí. Jako první krok jsme připravili interní situační analýzu centra, která nám pomohla odhalit výhody centra a také objasnit touhy a potřeby jeho zákazníků.
Na základě výsledků analýzy jsme klientovi doporučili lehkou úpravu brandu. Ten jsme pak podpořili samostatnou marketingovou kampaní. Na rebrand jsme navázali vánoční PPC kampaní, správnou sociálních sítí i outdoor marketingem. To vše v době spuštění nových vládních opatření omezujících prodej.
Podrobnosti o projektu, ukázky a další informace o novém webu z naší dílny najdete v případové studii.