panelova-diskuze-pr-gang-duben-2018-uvod

Panelová diskuze PR Gangu svedla dohromady 8 odborníků a 140 zájemců o PR a marketing

Profile picture for user Veronika Duchoňová
Veronika Duchoňová
25. 4. 2018

V úterý 24. dubna se na půdě Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně konala již druhá debata pro studenty, tentokrát na téma Jak nastartovat kariéru v PR, médích a marketingu. Stejně jako minulý rok ji uspořádal PR Gang, který vznikl pod hlavičkou naší agentury a jenž studentům dlouhodobě zprostředkovává možnost spolupracovat přímo na projektech skutečných klientů.

Zhruba dvouhodinové debaty se zúčastnilo 140 studentů. Ti zcela naplnili kapacitu auly Fakulty sociálních studií, která tak byla už několik dní před konáním akce "vyprodaná". „Velmi si vážíme zájmu o celou akci. Jsme mile překvapeni, kolik studentů se na ni přihlásilo a dorazilo načerpat know-how. Je vidět, že mladé lidi práce v marketingu a PR láká,“ říká Markéta Kohoutková, jež projekt PR Gang jménem naší agentury koordinuje.

Panelová diskuze byla rozdělena do dvou částí. V první z nich se představili Jaroslav Čuřík, novinář  s více než 12letou praxí a nynější vyučující na Katedře mediálních studií a žurnalistiky, či Lucie Kaňovská, jež přednáší o marketingu na Vysokém učení technickém v Brně. Kromě zástupců akademické půdy se diskuze účastnil i lektor Akademie ČTK Jan Tomandl a zástupce naší agentury, business director a bývalý šéfredaktor vydavatelství Computer Press Roman Kučera.

panelova-diskuze-pr-gang-duben-2018-8
Panelové diskuze Jak nastartovat kariéru v PR, médiích a marketingu se zúčasnilo téměř 140 studentů. 

Kromě vzdělávání v PR a marketingu byla řeč i o tom, jak důležité je učit se od skutečných odborníků, jaký by měl být potenciální uchazeč o zaměstnání v těchto oblastech i jakou roli hrají léta praxe v porovnání s nadšením a proaktivitou zájemců o zaměstnání či stáž.

Druhá část podvečera patřila čtveřici odborníků z praxe. Kromě ředitele a majitele naší agentury Petra Lesenského jsme za diskuzní pult přizvali generální ředitelku Ogilvy Public Relations Ditu Stejskalovou, šéfa marketingového oddělení společnosti igloonet Adama Šilhána a Petra Škardu, který vede brněnskou redakci MF DNES.

V této části diskuze se mluvilo o náboru nových zaměstnanců a o tom, jak se „dostat do agentury“. Čilá debata proběhla i nad tím, jaký je skutečný vztah mezi „píáristy“, marketéry a zástupci médií, a zda a jak se v posledních letech měnil.

Ještě jednou děkujeme všem účastníkům diskuze, Fakultě sociálních studií, studentům i moderátorovi a šéfredaktorovi oborového časopisu Mediář Ondřeji Austovi.

Příští rok se těšíme na viděnou!
 

Kontakt

Potřebujete pomoci
s public relations?

Využijte sílu konceptu PR 360®. Vybereme nejvhodnější nástroje a společně s vámi vytvoříme efektivní a funkční strategii.

+420 777 474 360 info@lesensky.cz

Nebo vyplňte kontaktní formulář

PR 360 diagram

Kontakt

Spojte se
s námi!

Využijte sílu konceptu PR 360®. Společně s vámi vytvoříme nový skvělý web, který podpoří váš brand i byznys.

+420 777 474 360 info@lesensky.cz

Nebo vyplňte kontaktní formulář

PR 360 diagram