V posledním kvartálu roku 2020 jsme rozšířili záběr o klienty z oblasti veřejné správy, sportu, e-commerce či zájmových aktivit. PR aktivitami pomáháme městu Plzni podpořit turismus a bojovat proti koronaviru vytvořením nového webu. S fotbalovým klubem Zbrojovka jsme se dohodli na spolupráci v oblasti marketingové komunikace. E-shopu s doplňky pro domácnost Astoreo pomáháme s komunikací a se Střediskem volného času Lužánky ladíme marketingové aktivity pro rok 2021.
„Vzhledem k těžké situaci vidíme nyní ve veřejné správě stále více možností, jak úřadům odborně pomoci s marketingem či komunikací. Stejně jako v případě brněnského magistrátu budeme u aktivit v Plzni klást nejsilnější důraz na provázání všech nástrojů a maximální efektivitu." Roman Kučera, CEO Lesensky.cz
Ve sportovním prostředí je naopak naše agentura aktivní dlouhodobě, a tak vnímáme spolupráci v oblasti marketingu s jedním z nejslavnějších českých klubů jako odměnu. Zaměříme se na konkrétní projekty podporující vnímání značky, a to i u těch cílových skupin, které Zbrojovku doteď vnímaly spíše okrajově.
Pro specialistu na prodej doplňků do domácnosti e-shop Astoreo zajišťuje náš tým kompletní komunikační servis směrem k médiím. Podzimní část kampaně je úzce provázána s herečkou Lucií Benešovou, která se stala tváří e-shopu. Médiím zprostředkováváme rozhovory, komentáře, ale i její tipy na úklid či domácí dekorace.
Rozsáhlou marketingovou analýzu připravujeme pro Středisko volného času Lužánky. V návaznosti na ni naši specialisté navrhli aktivity, které by organizaci pomohly ucelit komunikaci napříč celou její strukturou a zároveň uměly zaujmout všechny cílové skupiny.