Naše agentura zakončila první třetinu roku 2018 se čtveřicí nových klientů. O PR aktivity se nově staráme e-shopu Beershop, české internetové televizi Lepší.TV či poskytovateli podnikatelských úvěrů Bez Banky. Integrovanou marketingovou komunikaci pak zajišťujeme nadnárodní společnosti Green Ways, která je evropskou jedničkou na trhu se zelenými potravinami.
Dle našeho pravidla, že z každého oboru máme pouze jednoho klienta, přibíráme v posledních měsících primárně firmy působící v nových oblastech. Díky tomu má náš PR tým možnost přičichnout k tuzemským i zahraničním pivním speciálům nebo internetové televizi.
"U všech nových klientů jsme uspěli v rámci výběrového řízení. Začíná se tak projevovat přidaná hodnota našeho pražského zastoupení. "
Tomáš Skolek, ředitel PR oddělení
Vedle trojice nových PR klientů jsme získali i významného klienta pro naše marketingové oddělení. Spolupráce s nadnárodní společností Green Ways zahrnuje nejen PR poradenství, ale hlavně integrovanou marketingovou komunikaci využívající koncept PR 360®. Partnerství jsme zahájili komplexní marketingovou analýzou a s plánem dlouhodobé marketingové strategie. Klienta jsme zaujali a okamžitě jsme tak začali pracovat na webu, content marketingu, sociálních sítích či interních a propagačních materiálech. Následovat bude direct mailing, výkonnostní kampaně a redesign tištěného magazínu. Kromě tuzemského trhu pomáháme společnosti i s aktivitami na Slovensku a v Polsku.