V Praze proběhlo slavnostní vyhlášení cen WebTop100. Mezi nejlepší počiny digitálního marketingu se letos probojovaly dva naše projekty. Webové stránky LOMAX získaly první místo v kategorii Firemní web. Porotce zaujala i dlouhodobá komunikace Lesensky.cz, která se umístila na 3. místě v kategorii Firemní komunikace.
Kategorii Firemní web vyhrály webové stránky LOMAX. V reportu, který se zaměřuje na první dojem, srozumitelnost, technické zpracování a vizuální vjem, získal projekt 95 % hodnocení.
Projekt vznikl v naší produkci od analýzy po programování. Výsledkem je funkční, srozumitelný, důvěryhodný a vizuálně atraktivní web, který klientovi pomáhá s brandem i poptávkami.
Projekt se také umístil jako inspirativní řešení a proto jsme měli příležitost jej také odprezentovat formou přednášky na konferenci WebTop100.
Strategie Lesensky.cz vybojovala třetí místo v kategorii Firemní komunikace
Druhého medailistu jsme získali v kategorii Firemní komunikace. Tam se umístil náš projekt PR 360 pro růst brandu i byznysu Lesensky.cz. Hodnotitele oslovila naše dlouhododobá, komplexní a strategická komunikace. Ta propojuje PR, sociální sítě, výkonostní marketing i SEO a díky tomu nám pomáhá s růstem naší značky a přináší nám nové klienty.