Soutěž WebTop100 oznámila shortlisty. Mezi nejlepší počiny z digitálního marketingu se letos probojovaly i dva naše projekty. Porotce zaujaly webové stránky LOMAX a dlouhodobá firemní komunikace Lesensky.cz. Finální umístění a ceny budou vyhlášeny 15. listopadu v Praze.
V kategorii Firemní web porotci vybrali mezi TOP 3 české projekty webové stránky LOMAX. Webové stránky LOMAX vznikly v naší produkci od analýzy po programování. Výsledkem je funkční, srozumitelný, důvěryhodný a vizuálně atraktivní web, který klientovi pomáhá s brandem i poptávkami.
Projekt se také umístil jako inspirativní řešení a proto jej budeme spolu se zástupcem společnosti LOMAX prezentovat formou case study na konferenci WebTop100.
Strategie Lesensky.cz na shortlistu Firemní komunikace
Druhého kandidáta na výhru WebTop100 jsme získali v kategorii Firemní komunikace. Tam se umístil náš projekt PR 360 pro růst brandu i byznysu Lesensky.cz. Hodnotitele oslovila naše dlouhododobá, komplexní a strategická komunikace. Ta propojuje PR, sociální sítě, výkonostní marketing i SEO a díky tomu nám pomáhá s růstem naší značky a přináší nám nové klienty.
Mezi další nominované patří projekt Infografiky s interními covid opatřeními (Beneš & Michl) a projekt Svobodná firma - jedno téma, mnoho podob (Effectix). Těšíme se tak na poměření sil s dalšími skvělými projekty.