Letošní ročník soutěže pro mladé kreativce Young Lions je úspěšně za námi. Z agenturních dvojic uspěl se stříbrným umístěním PR tým s kampaní pro nadaci Filantia. Výraznou stopu zanechal v celostátní soutěži i majitel agentury Petr Lesenský, který se zhostil role partnera a porotce.
Týdenní maraton prezentací se nesl ve znamení zatím nejvyššího počtu zúčastněných týmů. Soutěžící se tak museli prosadit ve větší konkurenci a porotci rozhodovat mezi širším portfoliem prací.
„V roli porotce jsem byl letos podruhé, takže mohu srovnávat. Oproti loňskému roku byly návrhy PR kampaní kvalitnější a nápaditější. Trendem je důraz na sociální sítě a digital, naopak nedostatky spatřuji nejčastěji v praktickém využití médií,“ dodává k PR kategorii Petr Lesenský, který v porotě zasedl spolu se zástupci z Ogilvy Czech, PR. Konektoru, České spořitelny či Coca-Coly.
PR tým vybojoval stříbro
Za agenturu Lesensky.cz se účastnila dvojice Denisa Marynčáková a Martin Svoboda v kategorii PR a Ivan Kebeleš s Michalem Kopeckým v kategorii Print. V public relations naši zástupci vybojovali v konkurenci 12 týmů celkové druhé místo. Jejich kampaň pro nadaci Filantia.cz usilovala o zdravé mezilidské vztahy na pracovištích a upozornila na otázku psychologického násilí na pracovištích. Ukázku oceněné kampaně najdete zde. V Printu se brněnské duo utkalo s kampaní na podporu veganství a kreativním nápadem „Be #vegantleman“.
Mladé talenty zveme na stáže a do PR Gangu
Z letošního ročníku Young Lions jsme tak nadšení trojnásob – jako partneři za rekordní účast, jako soutěžící za stříbrné umístění a jako porotci za perfektní spolupráci hodnotitelů.
Soutěž zapadá do našeho programu vzdělávání a péče o mladé oborové talenty. Kromě agenturních míst pro stážisty spolupracujeme s vysokými školami a provozujeme studentskou agenturu PR Gang. Ta umožňujeme studentům žurnalistiky, komunikace či marketingu práci na reálných kampaních.
Pokud patříte mezi mladé kreativce, ozvěte se nám a přidejte se do našeho talentového programu.