Do 13. března jsou otevřené registrace do prestižního tréninkového programu. Lidé do 30 let z oboru reklamy, marketingu a public relations mohou nyní přihlásit a zapojit se tak do soutěže, která již dvanáctým rokem pomáhá mladým profesionálům výrazně urychlit rozvoj jejich potenciálu. Letos poprvé se navíc program přiblíží mimopražským uchazečům, zahajovací akce se s naší podporou uskuteční také v Brně.
Soutěž již dvanáctým rokem pomáhá mladým profesionálům výrazně urychlit rozvoj jejich potenciálu. Nabízí příležitost k růstu lidem ze všech typů agentur, klientských organizací i freelancerům celkem v pěti kategoriích – Digital, Marketers, Media, PR a Print. Klání mladých talentů se uskuteční se od 27. března do 3. dubna v Praze. Ještě před samotnou soutěží proběhnou v Praze a Brně přípravné warm-upy.
„Účastníci vytvoří dvoučlenné týmy, které dostanou zadání připravit návrh kampaně, obvykle zaměřené na charity, neziskové organizace nebo všeobecně prospěšné myšlenky. Týmy poté mají čtyřiadvacet hodin na jeho zpracování a odevzdání. Úkolem soutěžících je přijít s co nejoriginálnějším řešením a následně ho v pěti minutách v angličtině odprezentovat odborné porotě."
René Jež, ředitel soutěže a zakladatel společnosti Lionhearted, která je organizátorem programu Young Lions v České republice
Soutěž představí organizátoři na warm-upech v Praze i v Brně. První z nich s názvem „Is Your Great Good Enough?“ se uskuteční 20. února v Praze. Součástí akce bude kromě představení tréninkového programu též debata odborníků z oboru na téma rozvoje kreativního myšlení, v jehož duchu se nese i charakter programu Young Lions. Akce proto bude otevřená všem bez ohledu na to, zda se soutěže Young Lions chtějí zúčastnit, či nikoliv.
Vůbec poprvé se pak díky naší podpoře svého warm-upu dočkají i mimopražští uchazeči. 25. února proběhne akce „From Good to Great“ v prostorách Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Brněnský warm-up je zaměřený především na představení programu a soutěže Young Lions. Zahajovací akce je tak určena všem, kdo se o soutěži chtějí dozvědět víc, ať už jde přímo o účastníky, či o zástupce společností, které chtějí do soutěže vyslat své zaměstnance.
Česká verze Young Lions patří k naprosté světové špičce v oblasti rozvoje kreativního myšlení a klíčových schopností a dovedností potřebných pro špičkové profesionály v oboru. Díky svému praktickému formátu přináší jedinečný sebepoznávací a seberozvojový zážitek. Všechny zúčastněné navíc čeká podrobná zpětná vazba od zapojených odborníků z oboru. Programu se v minulosti zúčastnila řada mladých talentů, dnes známých osobností v oboru reklamy, marketingu a PR. Mezi jinými například Jakub Hodboď, jemuž výhra v Young Lions akcelerovala kariéru a který je dnes globálním šéfem strategie v Social.Lab a zároveň šéfem strategie v Ogilvy Czech.
Podrobnosti o brněnském warm-upu najdete na facebook eventu. Na soutěž se můžete registrovat na webových stránkách www.younglions.cz.
O soutěži Young Lions
Young Lions je prestižní soutěž a tréninkový program pro mladé profesionály do 30 let zabývající se komunikací značek. Už 12. rokem rozvíjí jejich tvořivost i touhu a schopnost vydávat ze sebe to nejlepší. Česká verze Young Lions patří ke světové špičce v oblasti rozvoje kreativního myšlení a klíčových schopností a dovedností potřebných pro špičkové profesionály v oboru. Dvoučlenné týmy ve věku do 30 let mají 24 hodin na vytvoření návrhu kampaně pro neziskovou organizaci či obecně prospěšnou myšlenku a následně ho v pěti minutách prezentují odborné porotě. Díky tomu se Young Lions dají označit za soutěž na úrovni mistrovství republiky v komunikaci značek v pěti různých disciplínách: Digital, Marketers, Media, PR a Print. Vítězové získávají prestižní ocenění, které napomáhá akceleraci jejich kariéry. Organizátorem je společnost Lionhearted, Lesensky.cz je mediálním partnerem akce a partnerem brněnského warm-upu.