Ani letos jsme si nenechali ujít soutěž mladých talentů Young Lions. V kategorii PR se úlohy zhostili naši PR & Media Manager Tomáš Chramosta a Marketing Specialist Jana Pavelková.
Cílem soutěže je za 24 hodin vymyslet a vypracovat PR kampaň na základě zadání a krátké konzultace se zástupci organizace. Letošním soutěžním klientem byl projekt Šance.cz, o který se stará nezisková organizace Spolu dětem. Ta provozuje charitativní internetový program zaměřený na cílenou pomoc konkrétním dětem z dětských domovů či pěstounských rodin. Podporuje vzdělání, rozvíjení talentů a pomáhá dětem se připravit na jejich budoucí povolání.
Zadání nebylo jednoduché, i kvůli nízkému budgetu, množství podobných charit v prostředí České republiky a cílení na malé a střední podniky. Náš tým si s ním ale poradil. „Bylo to opravdu intenzivních čtyřiadvacet hodin. V takto krátkém časovém úseku jsme museli dát dohromady smysluplný návrh včetně grafické prezentace a průvodní zprávy. To celé samozřejmě v angličtině,“ říká Tomáš Chramosta, který se svou kolegyní v kampani „Daruj budoucnost“ cílí především na proveditelnost se zohledněním jak finančních, tak lidských zdrojů organizace.
Ve svém návrhu zkombinovali prvky PR i marketingu – tiskovou konferenci, práci s médii, kampaň na LinkedInu i průzkum veřejného mínění. „Pro mě bylo největším přínosem pracovat s Tomem. Ukázal mi, jak je naše agentura v oboru PR silná a profesionální. Dokončit kampaň za 24 hodin od prezentace klienta tak, aby měla hlavu a patu, byla také zajímavá zkušenost“, uzavírá Jana Pavelková.