Agentura Lesensky.cz přichází s novým projektem, který studenty přiblíží reálným zakázkám. Zájemci o public relations a marketingovou komunikaci si tak vyzkouší práci pro skutečné klienty. Dohled zajistí vysokoškolští učitelé i odborníci z oboru.
Nově vznikající projekt reaguje na nedostatečné možnosti studentů v jejich praktickém rozvoji, kdy stáže v agenturách mnohdy neplní svůj účel. Agentura PRgang studentům nabídne možnost pracovat s reálnými zadavateli – od nastavování podmínek spolupráce přes samotnou tvorbu kampaně až po osobní obhajobu své práce.
„Propojit teoretickou výuku s praktickými úkoly není nic objevného. Snažili jsme se přijít s jednoduchým konceptem, který bude dlouhodobě zajímavý pro studenty, jejich vyučující i potenciální klienty. Věřím, že se to podařilo, projekt bobtná,“ vysvětil Petr Lesenský, ředitel brněnské PR agentury Lesensky.cz. Již od jarního semestru bude PRgang propojen s předměty na Fakultě sociálních studií a Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity.
„Do budoucna hodláme oslovovat vyučující napříč republikou, rádi bychom nabízeli naše služby ve všech krajích. Neplánujeme pracovat jen pro menší firmy či start-upy, se silným mentorským zázemím jsme připraveni se prodávat i větším hráčům,“ doplnila Iva Procházková, která má agenturu PRgang na starosti.
Studenty budou mentorovat odborníci z praxe. Do projektu se zapojily špičky v oboru, například Barbora Bělíková, která je výkonnou ředitelkou APRA a v oblasti komunikace se pohybuje již patnáct let, dále odborník na sociální sítě Martin Pilát, na organizaci eventů Michal Hrubý, David Kirš pro oblast marketingu či Dita Brančíková na celebrity PR. Počet mentorů se navíc bude postupně navyšovat. Více informací naleznete na www.prgang.com nebo na facebooku.