Během podzimu jsme navázali spolupráci se šesticí nových klientů. V ostré konkurenci jsme zvítězili ve výběrovém řízení na dodavatele PR aktivit pro Centrum Stromovka, pro naše služby se navíc rozhodli také Strahovský klášter, svatební salon Mia Bella, prodejna ryb Ocean48, strojírenská společnost Rieter či prodejce solárních panelů SolSol.
Po vítězném tendru pro Centrum Stromovka zajišťujeme novému nákupnímu centru správu sociálních sítí, community management, media relations i tvorbu obsahu webových stránek či influencer marketing. V listopadu jsme se tak napřílad podíleli na úspěšném slavnostním otevření Centra, kterého se zúčastnila více než třicítka novinářů a stěžejních infuencerů.
Opening centra byl vrcholem přípravné fáze komunikace. Jsme nadšeni z pozitivních ohlasů prvních návštěvníků i prodejců. K provázání marketingových a PR nástrojů v rámci integrované kampaně využíváme náš ověřený koncept PR 360, díky kterému jsme schopni oslovit všechny cílové skupiny a zajistit jednotnou komunikační linku centra.“
Roman Kučera, CEO Lesensky.cz
Rozšiřující se záběr agentury potvrzují i naše další nové zakázky. Čeká nás kompletní redesign webových stránek společnosti SolSol, která obchoduje se solárními panely. Nový web navrheme pro Strahovský klášter, jemuž po zpracování marketingové analýzy pomůžeme i s rebrandingem.
Se specialistou na rybí produkty Ocean48 nyní pracujeme na vánoční kampani, svatebnímu salonu Mia Bella v budoucnu pomůžeme s nastavením komunikace a strojírenské společnosti Rieter s náborem zaměstnanců přes sociální sítě.