Náš klient dm drogerie markt letos slaví 30 let na českém trhu. Při této příležitosti jsme pro síť prodejen uspořádali bilanční tiskovou konferenci. Ta byla určená pouze pro úzký okruh novinářů z nejvýznamnějších ekonomických redakcí. Kromě finančních výsledků se akce zaměřila také na šetrnost k přírodě.
Oslavy 30 let působení dm drogerie na českém trhu se nesly v duchu trvale udržitelného rozvoje, stejně jako bilanční tisková konference, kterou jsme pro našeho klienta pořádali v Praze.
Postarali jsme se o mediální servis i hladký průběh celé akce. Na konferenci vystoupily jednatelky dm drogerie Markéta Kajabová a Martina Horká.
Pozvánky na akci jsme do redakcí poslali natištěné na taškách vyrobených z udržitelného lesního hospodářství. Přibalili jsme k nim navíc produkty privátní značky dm no planet b, které jsou vyrobeny z upcyklovaných ingrediencí.
Do press kitu jsme kromě tiskové zprávy vložili také krátký portrét společnosti a factsheet, ve kterém jsme k příležitosti výročí 30 let kreativně zpracovali 30 faktů o oblíbené drogerii.
Na konferenci se podávaly pouze veganské a vegetariánské pokrmy, ke kterým jsme vybrali výrobky z řady dmBio. Raut tak přirozeně navázal na téma udržitelnosti.
V diskusní části se novináři zajímali o nový formát živého nakupování dmLIVE. Dotazy směřovaly také na témata, která současně rezonují mediálním prostorem. Redaktoři se například ptali, jak bude dm drogerie bojovat s drahými energiemi.