Nezisková organizace Future Stars, pořádá letos poprvé v Brně trojici mezinárodních sportovních klání pro děti a mládež od 10 do 19 let. V rámci partnerství naše agentura poskytuje organizaci poradenství v PR i marketingu.
Organizaci pomáháme s tvorbou tiskových materiálů a zajišťujeme potřebný servis v rámci komunikace s novinářskou obcí. „Soustředíme se zejména na oslovení regionálních a sportovních médií, komunikujeme však i se zájmovými sdruženími a sportovními organizacemi,“ popisuje Martin Foral, PR manager Lesensky.cz.
Jako neziskovka měla Future Stars také možnost požádat o dotaci v rámci programu Google Ad Grants, která nabízí až 10 000 USD měsíčně na kampaně ve vyhledávací síti Google. Tento finanční příspěvek umožňuje neziskovým organizacím oslovit širší publikum a součástí je i přístup k nástrojům, které mohou pomoci zvýšit efektivitu kampaní. Jako partneři jsme Future Stars poskytli poradenství pro úspěšné získání této dotace, konkrétně jaké informace je nutné prezentovat na webových stránkách. I díky této spolupráci se jim podařilo tuto podporu získat, za což jsme velmi rádi.
Google nabízí zajímavou příležitost pro neziskové organizace, jak mohou zpropagovat svou činnost. Podmínky grantu nejsou přísné, ale pro laika představují neznámou. Rádi jsme pomohli s tipy k úpravě webu tak, aby byla žádost o dotaci úspěšná.
Jan Polzer, marketing director Lesensky.cz
Cílem Future Stars je nabídnout dětem a mládeži profesionálně pořádané turnaje, které pro ně budou jak zdrojem zábavy, tak možností poznat nová místa a kulturu. Součástí sportovních setkání je i bohatý doprovodný populárně-naučný program. Organizátoři by rovněž rádi do sportovního prostředí přinesli nové inovativní podněty, které se již mnohdy úspěšně prosadily v zahraničí.
Už v březnu se utkaly týmy z různých koutů Evropy v basketbalových zápasech. O prázdninách se následně uskuteční fotbalový turnaj. Sezónu uzavřou zářijové duely ve volejbalu, futsalu a opět basketbalu. Na turnaje je přihlášeno na 1400 účastníků z 6 zemí „Starého kontinentu“.