Na počest nástupu nového vedení Asociace public relations agentur (APRA) proběhlo její tradiční výjezdní zasedání. To se vůbec poprvé v historii konalo v Brně. Jako jediný mimopražský člen jsme připravili program akce. Oficiální program týkající se plánování strategie APRA na následující léta doplnila komentovaná prohlídka radničních prostor, večeře v restauraci Jean Paul i zakončení úspěšného dne v Baru, který neexistuje.
Setkání se zúčastnilo 6 ze 7 nově zvolených členů výkonné rady APRA, včetně místopředsedy Petra Lesenského. V zasedací místnosti na brněnské radnici vedení organizace v diskutovalo vize, cíle a také rozpočet APRA na další období.
Jsem rád, že jsem konečně mohl přivítat kolegy z asociace v Brně. Máme výrazně obměněnou výkonnou radu, proto jsme neprobírali jen konkrétní záležitosti naší asociace, ale velký prostor jsme věnovali výměně názorů o budoucnosti našeho oboru.
V mnoha věcech jsme si sladili, jak postupovat směrem k členské základně, se kterou plánujeme probrat naše poznatky na navazujícím celoagenturním setkání. Vidíme kolem sebe mnoho příležitostí, kterých je prostě potřeba velmi rychle a společně využít.
Petr Lesenský, místopředseda APRA
APRA je dobrovolné sdružení PR agentur a PR týmů firem a organizací působících v České republice. Hlavním posláním asociace je prezentovat obor PR zejména odborné a klientské veřejnosti, prosazovat tzv. nejlepší praxi, vytvářet prostor k široké profesní diskuzi a budovat dobré jméno oboru. Asociace má v současnosti 24 členů a agentura Lesensky.cz je jejím jediným mimopražským členem.