Kampaň ke klipu 2-8-5 získala druhé místo cen EFFIE v kategorii Sociální, ekologický a kulturní marketing. Úspěch slaví i v mezinárodní soutěži ICCO Global Awards, kde se probojovala na shortlist v kategorii Digital and New Media Award. Se zpěvačkou jsme navíc rozšířili spolupráci o propagaci jejích koncertů.
Se zpěvačkou spolupracujeme více než rok. Loňská kampaň k videoklipu 2-8-5 získala mezinárodní ocenění Music Ally, cenu PR profesionálů LEMUR a nově také stříbrnou cenu EFFIE v kategorii Sociální, ekologický a kulturní marketing.
Čerstvým úspěchem kampaně je pak umístění na shortlistu mezinárodní soutěže ICCO Global Awards, kde bude celosvětově soupeřit s dalšími projekty v kategorii Digital and New Media. O tom, zda uspěla, se dozvíme 3. prosince na slavnostním udílení cen v Londýně. Podrobnosti o celé kampani a případovou studii naleznete zde.
Se zpěvačkou rozšiřujeme spolupráci na propagaci koncertů
Pro marketingovou a mediální podporu koncertů v pražském Foru Karlín a v brněnském Sono Music Clubu připravil náš marketingový tým část kampaně ve stylu stopovací hry na šipkovanou. Cílem akce bylo zaujmout média, rozšířit povědomí o koncertech, zapojit veřejnost do soutěže o vstupenky a udělat radost aktivním fanouškům Barbory Polákové.
Na více než 30 místech rozmístili náš a zpěvaččin tým nápovědy v podobě kartiček s informacemi o koncertech, které zároveň hráčům poskytly indicie k nalezení výherních dřevěných placek. Místa s indiciemi byla oznamována průběžně na webu zpěvačky a na Instagramu @hledejplacku a zapojily se do ní stovky hráčů.