Mladí čeští profesionálové v oblasti reklamy, public relations a marketingu se mohou v roce 2020 těšit již na 12. ročník talentové soutěže Young Lions. Generálním podporovatelem akce se od letošního roku se stává naše agentura. Díky našemu angažmá se část aktivit spojených se soutěží a tréninkovým programem vůbec poprvé odehraje také v jihomoravské metropoli. Young Lions se tak výrazně přiblíží i mimopražským talentům.
Při spolupráci s Young Lions využijeme zkušenosti z vedení studentské agentury PR Gang a vzdělávacího střediska PR Akademie. Pomocí těchto projektů se snažíme vytvořit provázaný systém vzdělávání – od studentů přes juniorní pozice až po špičkové PR profesionály.
„Vzdělávání v reklamě, PR a marketingu podporujeme dlouhodobě, proto nám spojení se soutěží dává smysl. V projektu vidíme velký potenciál, pro zájemce o náš obor je to šance, jak se posunout velmi rychle vpřed.“
Petr Lesenský, zakladatel agentury Lesensky.cz
Velkou výhodou nové spolupráce je posun směrem k mladým profesionálům také mimo hlavní město. Zájemci o otestování kreativního myšlení a účast v Young Lions se mohou zúčastnit zahřívací akce Is your great good enough?, která se koná 20. února v Praze a o pět dní později v Brně pod názvem‚From good to great.
Young Lions je prestižní soutěž a tréninkový program pro mladé profesionály do třiceti let zabývající se komunikací značek. Nabízí příležitost k růstu lidem ze všech typů agentur, klientských organizací i freelancerům celkem v pěti kategoriích – Digital, Marketers, Media, PR a Print.
Účastníci vytvoří dvoučlenné týmy, které dostanou zadání připravit návrh kampaně, obvykle zaměřené na charity, neziskové organizace nebo všeobecně prospěšné myšlenky. Týmy pak mají 24 hodin na jeho zpracování a odevzdání. Úkolem soutěžících je přijít s co nejoriginálnějším řešením a následně ho v pěti minutách odprezentovat odborné porotě. Registrace do soutěže poběží od 3. února a soutěž samotná se pak uskuteční od 27. března do 3. dubna.
„Ze spolupráce s agenturou Lesensky.cz máme radost, protože souzníme v představě o tom, jak důležité je vzdělávat a posouvat v kariéře zájemce o komunikační obory jako PR či marketing. Právě česká verze Young Lions patří k naprosté světové špičce v oblasti rozvoje kreativního myšlení a klíčových schopností a dovedností potřebných pro profesionály v oboru.“
René Jež, ředitel soutěže Young Lions