Rodina tištěných magazínů Green Ways z naší produkce se nově rozrostla o časopis pro nejmenší. Kromě magazínu Zelené cesty a Zelené novinky pro největšího evropského distributora zelených potravin od dubna připravujeme také speciální edici dětského čtení. Titul s názvem Zelenáček bude vycházet kvartálně a děte představí hravou formou svět zelených potravin a zdravého životního stylu.
Magazín připravujeme ve třech jazykových mutacích pro české, slovenské a polské čtenáře. V agentuře zajišťujeme jeho kompletní přípravu – od obsahového plánu, přes texty, grafiku až po finální předtiskovou přípravu.
Zelenáček je součástí launchovací kampaně k novému produktu Green Ways s názvem Dětský Ječmen. V rámci kampaně jsme připravili vizuální koncept, packaging i marketingovou a obsahovou strategii. Vše odstartovalo launchovací video s motivy zvířátek, na které nyní navazujeme dalšími marketingovými nástroji, například zmíněným magazínem Zelenáček.
Prvním vydáním časopisu dětské čtenáře provází parta šesti zvířátek, které jsme exkluzivně navrhli jako hlavní maskoty celé kampaně na Dětský Ječmen Green Ways. Na šestnácti stránkách děti prostřednictvím komiksu poznají cestu zeleného ječmene z Utahu až do České republiky. Připravena je pro ně také křížovka na téma ovoce a zelenina, omalovánka, osmisměrka a vystřihovánka. Nechybí ani recept na sladkou tečku v podobě zdravého pudingu.
Realizační tým: Michal Kubín (vedení projektu), Tereza Ticháčková & Daniel Zeman (obsah a texty), Veronika Šišková & Ivan Kebeleš (grafika a DTP).