Energetická společnost E.ON patří k našim dlouholetým klientům. Ve čtvrtek 19. října jsme pro ni pomohli zorganizovat snídani s novináři. Pozvání na akci v malebném Pavilonu Grébovka přijalo na dvě desítky žurnalistů, kteří se během dopoledne seznámili s výsledky výzkumu mezi českými domácnostmi i tipy na topnou sezónu.
Snídaně pro novináře byla vzhledem k tomu, že se konala pouhý den před volbami, velkou výzvou. Přesto se nám na akci, jež se konala v Pavilonu Grébovka v Havlíčkových sadech v Praze, podařilo přilákat bezmála dvacet zástupců stěžejních tuzemských médií. Za agenturu akci zaštítil náš kolega Martin Bořil.
S výsledky exkluzivního výzkumu mezi tuzemskými spotřebiteli, který pro společnost E.ON realizovala agentura Ipsos, seznámil přítomné odborník na energetická témata Kamil Gric. Novináři se tak například dozvěděli, jak si tuzemské domácnosti vedou ve spotřebě energií či kde nejvíce šetří. S praktickými tipy na topnou sezonu pak publikum seznámil zástupce E.ON Václav Budín.
Akce se po všech stránkách vydařila a věříme, že neméně povedená bude i ta další, která se již teď plánuje. Ani na ní samozřejmě nebudeme chybět.