Neziskové a společensky odpovědné projekty jsme podporovali vždy. Až s pandemií jsme naší pomoci dali konkrétní koncept. Tehdy vznikla výzva #marketingpomaha, do které se s námi zapojili i další brněnští marketéři. S marketingem a PR pomáháme projektům dodnes. S radostí vstupujeme do třetího roku výzvy a vypisujeme další kolo komunikační pomoci.
Za dobu fungování výzvy jsme pomohli více než 40 projektům. Například s brněnskou krizovou linkou důvěry Modrá linka spolupracujeme již od startu výzvy v roce 2020. Její pracovníci se na nás obracejí pravidelně a my jim pomáháme do médií otevírat témata psychické nepohody, úzkosti a odborné pomoci.
Agentura nás mile překvapila lidským a odborným přístupem. Oceňujeme dlouhodobou spolupráci, zájem o naši problematiku a možnost konzultovat naše záměry. Ceníme si jejího náhledu a ochoty s námi bezplatně spolupracovat.
Hanka Lukešová Bartáková, Modrá linka
V letošním roce jsme také posílili spolupráci se Sdružením pěstounských rodin. Společně jsme připomenuli 100. výročí narození dětského psychologa Zdeňka Matějčka nebo informovali o konferenci Nejlepší zájem dítěte v náhradní rodinné péči.
Speciální pozornost věnujeme projektům zaměřeným na děti a sport. Řadu let proto podporujeme Kroužky.cz a Dětský futsal. V rámci dlouhodobé spolupráce s dětskými futsalisty se nám letos dokonce podařilo připravit unikátní akci v rámci brněnského Olympijského festivalu, kde popularizovali futsal u veřejnosti. Nadšeně jsme propagovali rovněž již jedenácté Letní evropské hry handicapované mládeže Emil Open.
Do povědomí dostáváme téma udržitelnosti i charitativní sbírky
Radost máme i ve chvíli, kdy našim stálým klientům pomáháme s jejich vlastními společensko-odpovědnými aktivitami. V letošním roce jsme například pomáhali dm drogerii komunikovat udržitelné projekty, pomoc pro Ukrajinu, potravinovou sbírku či dobročinný Giving Friday.
Poradenské společnosti Comdata jsme pomohli upozornit na význam zaměstnávání seniorů či handicapovaných, jejich krizovou linku.
S klientem jsme také výrazně rozproudili debatu o praktikách směnáren, které nepřijímaly ukrajinské hřivny od příchozích uprchlíků.
S brněnskou Galerií Vaňkovka jsme zvali na charitativní bazar Be Charity. Nezaostává ani náš projekt PR Gang, který propojuje studenty komunikačních oborů s praxí, v rámci něhož mladí žurnalisté navrhovali kampaň pro magazín Nový Prostor.
#marketingpomaha hledá projekty pro rok 2023
Iniciativa #marketingpomaha pokračuje a my se již těšíme, jaké nové výzvy nám přinese do roku 2023. Pokud máte neziskový projekt nebo jste marketér s chutí pomáhat, ozvěte se nám na e-mail pomoc@lesensky.cz.