Tvorba speciálního Magazínu pro Aqualand Moravia patří k našim oblíbeným sezónním zakázkám. V zimním vydání časopisu jsme se zaměřili na detailní představení wellness služeb, zábavnou dětskou stranu i odhalení plánů na nový letní areál.
Magazín vytvořil náš PR a marketingový tým. Nabízí hned několik informací, které se fanoušci Aqualandu Moravia prozatím nemohli nikde jinde dozvědět.
Investiční specialista Jan Moronga v obsáhlém rozhovoru vypráví o podobě plánovaného letního areálu. Čtenáři se mohou také podívat do zákulisí hotelu Aqualand Inn. Milovníci wellness se zase dozví vše o saunových ceremoniálech, inovované nabídce masáží nebo podrobnosti o nově otevřené solné komoře.
Ani v zimním vydání jsme nezapomněli na zábavu. Zájemci si tak mohou vyluštit tematickou křížovku a soutěžit o vstupenky do Aqualandu. Zajímavé informace lze nalézt i v rozhovoru s televizní moderátorkou Sandrou Parmovou. Díky přehledné ose si všichni mohou připomenout, co vše se od otevření Aqualandu v roce 2013 v jeho areálech událo.
Pro magazín, který má 22 stran, jsme připravili návrh obsahu, všechny texty a většinu grafiky, včetně tiskové přípravy.