Do portfolia jsme zařadili osm nových klientů. Se strategií či webovou prezentací pomáháme strojírenské firmě MSV Systems, informačním systémům Elegis nebo Pivovaru Lednice. Aktivity směrem k médiím zaštítíme energetickému specialistovi PKV Build, společnosti Comdata či evropským hrám Emil Open.
V oblasti marketingu se v posledních měsících věnujeme zejména komplexní analytice a strategickému plánování. Marketingovou analýzu a strategii, ale také nový web aktuálně připravujeme pro libereckou strojírenskou firmu MSV Systems. Služby v oblasti analytiky a strategie poskytujeme také specialistovi na informační systémy pro stavební a výrobní sektor společnosti Elegis nebo novému Pivovaru Lednice, u nějž se počítá i s navazujícími aktivitami.
Firmy se naučily, že bez kvalitní analýzy stávajícího stavu a navazujícího strategického poradenství se marketingové aktivity efektivně dělat nedají. Nové i již dokončené projekty ukazují, že v této disciplíně je náš agenturní tým velmi silný.
uvedl Roman Kučera, CEO agentury Lesensky.cz.
Poslední měsíce, spojené zejména s pandemií koronaviru a nyní i situací na Ukrajině, ukazují, že výrazně roste zájem o PR směrem k médiím. Nejedná se o krizovou komunikaci, avšak z pohledu agentury přibývá klientů, kteří chtějí aktivity rozvíjet dlouhodobě. Ubývá tím jednorázových a krátkodobých spoluprací.
Pětici nových klientů agentura přidala právě v oblasti PR. Komunikaci směrem k médiím nově zaštiťujeme pro brněnského specialistu v oblasti energetiky PKV Build či dodavatele energií MJEnergie. S komunikací pomáháme i aplikaci Zvíře+, která usnadňuje péči o zvířata, specialistovi v oblasti CRM společnosti Comdata nebo evropským hrám hendikepované mládeže Emil Open.