Už třetím rokem se staráme o marketing zelených potravin Green Ways. Za tu dobu jsme připravili tisíce stran magazínů, facebookových postů i řadu strategií na téma ječmene a chlorelly. Letos na jaře společnost představila nové produkty, u jejichž vzniku a propagace jsme nemohli chybět. Do našich kampaní a obsahových plánů tak nově vítáme řepu, mrkev, borůvku a brusinku.
Část kampaně probíhala vzhledem k událostem i během jarního lockdownu. Dynamiku a turbulentní období pandemie se nám podařilo vyřešit změnami timingu kampaně, ale nakonec také zakomponováním statu quo do obsahového plánu projektu.
Nové produkty jsme představili na webu, Facebooku a v časopisu
O vstup řepy, mrkve, borůvky a brusinky na trh se náš marketingový tým staral od jara. Propagaci jsme odstartovali spuštěním webových stránek produktů. Novinky jsme také podpořili na Facebooku edukativním videospotem a v interním časopisu.
V další fázi kampaně jsme připravili recepty a komiks. V receptech jsme se zaměřili na osvěžující pochoutky. Novou kolekci barevných potravin jsme proto zakomponovali do domácích limonád a zmrzlin, které jsme také osobně vyrobili a otestovali.
Motiv barevných produktů jsme využili také při přípravě komiksu pro děti, v němž se zvířátka z naší autorské dílny seznamují s pěstováním a zpracováním borůvky, brusinky, mrkve nebo řepy. Komiks se dějově odehrává v době přetrvávajících pandemických opatření, proto zvířátka výklad o nových produktech sledují přes Skype.
Navzdory době homeofficové chystáme další komunikační kanály
V budoucnu plánujeme další marketingovou podporu nejen pro nové barevné produkty, ale taktéž pro stávající zelené potraviny. Spolupráci se nám podařilo přesunout na pravidelnou bázi ZOOMů, teleporad a e-mailových reportů, takže se daří plnit plány, dodržovat termíny i přicházet s novými strategiemi.
GW TV představuje inspirativní osobnosti společnosti
Ve spolupráci s Green Ways jsme před nedávnem spustili a odpropagovali také online televizi GW TV, která nabízí rozhovory s představiteli společnosti a inspirativními manažery z řad partnerů Green Ways. Bezprostředně po spuštění platformy vycházelo každý týden jedno interview. Tomu předcházel krátký video teaser ve facebook skupinách Green Ways. Brzy nás také digitalizace materiálů společnosti a jejich postupné převedení také do online podoby.
Finišujeme vánoční kampaň
Aktuálně intenzivně řešíme propagaci pro vánoční období. Na konci listopadu jsme již představili například vánoční návlek na krabice. V prosinci navážeme dalšími aktivitami na Facebooku i dalších kanálech.