Jak funguje grafika v reklamě?
Grafika a vizuální tvorba patří mezi základní vyjadřovací způsoby v marketingové komunikaci. Podle výzkumů přijímá běžný člověk až 80 procent informací o okolním světě zrakem. Vizuální tvorba tak má v marketingu zásadní význam.
Rolí vizuálů v marketingu se zabývá vizuální marketingová komunikace. Tu lze charakterizovat jako využívání obrázků, grafik, videí a umělecké vizuální tvorby pro potřeby komunikace s cílovým publikem.
oproti čistě textovému sdělení je obrazový vjem rychleji pochopitelný a snáze vyvolá emoce a reakci.
Grafika v marketingu
Speciální postavení má grafika v marketingových strategiích. Mezi grafické práce, které patří do dlouhodobých aktivit, lze zařadit například tvorbu log, brand design, obalový design, tvorbu webových stránek a grafiky pro sociální sítě.
Grafika marketingu
Pokud firma dlouhodobě využívá grafické prvky na mnoha různých místech a v mnoha typech aplikací, má grafika hlavní roli v tvorbě vizuálního stylu značky či brandingu.
Případová studie: Dětský ječmen
Přečtěte si o naší Kampani pro Dětský Ječmen, kde se vizuály staly základním kamenem celé marketingové komunikace. Produkt díky zajímavému grafickému nápadu získal unikátní maskoty, obaly, časopis i videospoty.
Grafika v reklamě
Grafické výstupy v reklamních sděleních mohou mít mnoho formátů. Nejčastěji se grafika v reklamě využívá pro online bannery, tiskovou a TV inzerci, postery, citylighty, billboardy či reklamní katalogy.
Specifickou roli hraje grafika v tiskové reklamě, kde může mít podobu klasické inzerce, ale také různých vkládaček, šablon nebo skládaček.
Kontakt
Potřebujete pomoci
s grafikou?
Poradíme vám s grafikou, reklamou, tiskovinami i vizuální identitou. Stačí napsat a my se obratem ozveme zpět.