slovníček

Grafika v reklamě

Pokračovat

Jak funguje grafika v reklamě?

Grafika a vizuální tvorba patří mezi základní vyjadřovací způsoby v marketingové komunikaci. Podle výzkumů přijímá běžný člověk až 80 procent informací o okolním světě zrakem. Vizuální tvorba tak má v marketingu zásadní význam.

Rolí vizuálů v marketingu se zabývá vizuální marketingová komunikace. Tu lze charakterizovat jako využívání obrázků, grafik, videí a umělecké vizuální tvorby pro potřeby komunikace s cílovým publikem.
 

oproti čistě textovému sdělení je obrazový vjem rychleji pochopitelný a snáze vyvolá emoce a reakci.

 

 

Grafika v marketingu

Speciální postavení má grafika v marketingových strategiích. Mezi grafické práce, které patří do dlouhodobých aktivit, lze zařadit například tvorbu log, brand design, obalový design, tvorbu webových stránek a grafiky pro sociální sítě.

Dětský ječmen box malý grafický design teaser

Grafika marketingu

Pokud firma dlouhodobě využívá grafické prvky na mnoha různých místech a v mnoha typech aplikací, má grafika hlavní roli v tvorbě vizuálního stylu značky či brandingu.

Případová studie: Dětský ječmen

Přečtěte si o naší Kampani pro Dětský Ječmen, kde se vizuály staly základním kamenem celé marketingové komunikace. Produkt díky zajímavému grafickému nápadu získal unikátní maskoty, obaly, časopis i videospoty.

Prohlédnout si kampaň

Grafika v reklamě

Grafické výstupy v reklamních sděleních mohou mít mnoho formátů. Nejčastěji se grafika v reklamě využívá pro online bannery, tiskovou a TV inzerci, postery, citylighty, billboardy či reklamní katalogy.

Specifickou roli hraje grafika v tiskové reklamě, kde může mít podobu klasické inzerce, ale také různých vkládaček, šablon nebo skládaček.

Kontakt

Potřebujete pomoci
s grafikou?

Poradíme vám s grafikou, reklamou, tiskovinami i vizuální identitou. Stačí napsat a my se obratem ozveme zpět.

+420 777 474 360 info@lesensky.cz

Nebo vyplňte kontaktní formulář

PR 360 diagram