Dopravní podnik města Brna (DPMB) si pro realizaci webových stránek vybral naši agenturu. Stránky jsme spustili v listopadu 2022. Do konce února poběží ve zkušebním režimu, s ostrým provozem se počítá už od března.
Vývoji nového webu brněnského dopravce předcházela rozsáhlá analýza, která vycházela z dat chování uživatelů na původním webu. Jednou z priorit, o kterou Dopravní podnik města Brna při zadávání zakázky žádal, bylo výrazné zpřehlednění stránek. Vyhledávání bude více intuitivní a počítá se s výrazně přehlednější strukturou i ovládáním webových stránek z pozice správce.
Mám radost, že se nám povedlo vybrat dodavatele, který dokáže realizovat naše zadání jak po technické stránce, tak je zároveň schopen získat, setřídit a zohlednit dílčí požadavky všech stěžejních lidí, kteří budou s novým webem pracovat.
Miloš Havránek, ředitel Dopravního podniku města Brna
Nový web využívá redakční systém Drupal, který umožní zaměstnancům DPMB v budoucnu snadnější údržbu stránek. Systém používají například weby České televize a Českého rozhlasu, ale i NASA nebo oficiální web britské královské rodiny.
Veškerá UX a grafická řešení vznikají tak, aby struktura webu byla přehledná a jednoduše ovladatelná pro všechny uživatele. Stejně tak je přizpůsoben i responzivní design pro mobilní zařízení. Weby ale samozřejmě neřešíme jen technicky, považujeme je za stěžejní komunikační nástroj a nezbytnou součást PR každé kvalitní organizace.