Od nového roku jsme mezi své klienty zařadili polskou stavební firmu Budimex. Na starosti budeme mít také branding dodavatele a designéra interiérů Toka a přepravní společnosti Conti. Staronovým klientem je brněnská Galerie Vaňkovka, která se k nám vrací po koronavirové pauze. K novým přírůstkům z jihomoravského regionu se řadí také Technické sítě Brno.
Na nárůst poptávek u brandingu a webových projektů jsme zareagovali změnou struktury a doplněním týmu o nové specialisty. Třicetičlenný tým je tak nyní schopen nabídnout marketingový full service většímu počtu klientů.
V PR a marketingu je vše provázané. Těžko se dosahuje maximálního výsledku, pokud není kvalitní strategie, web či průběžná komunikace. Proto si rádi řešíme všechno vlastními silami v rámci našeho konceptu PR 360®.
Roman Kučera, CEO agentury
Pro přepravní společnost Conti realizujeme půlroční HR kampaň zahrnující microsite, kampaně na Facebooku s regionálním cílením a strategii pro employer branding. Marketingovou analýzu a navazující strategii pro podporu brandu a B2B služeb zpracujeme pro společnost Toka, která se řadí mezi přední dodavatele komerčních interiérů.
Budimex je největší polská stavební firma s více než padesátiletou historií. Společnosti pomůžeme zajistit PR komunikaci v Česku i na Slovensku, kam se chystá rozšířit své působení. „Na Slovensku realizujeme stále více kampaní, u nichž je nezbytný intenzivnější support. S ohledem na exkluzivitu v této zemi, kterou nám udělila celosvětová síť agentur PR Network, tam v dohledné době budeme rozšiřovat pobočku,“ doplňuje Markéta Kohoutková, Executive Director agentury.
Po přestávce způsobené koronavirovou pandemií se do našeho klientského portfolia vrátilo také nákupní centrum Galerie Vaňkovka. Pro něj budeme kromě mediální komunikace připravovat i obsah nově spuštěného blogu. Po úspěchu v tendru se pak budeme další dva roky starat rovněž o komunikaci Technických sítí Brno, a to jak směrem k médiím, tak i na sociálních sítích a webu společnosti.