Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz si letos připsala další výrazný úspěch. Počtvrté za poslední tři roky se totiž umístila mezi nejlepšími třemi projekty v soutěži WebTop100. Tentokrát uspěla s webem pro Střechy COMAX, který odborná porota ocenila 3. místem v kategorii firemních webů pro malé a střední firmy.
Agentura Lesensky.cz získala v letošním ročníku soutěže WebTop100 3. místo v kategorii firemních webů pro malé a střední firmy. Uspěla s webovou prezentací pro předního českého výrobce plechových krytin COMAX. „Z ocenění máme velkou radost. Uspěli jsme v silné konkurenci předních agentur zaměřených převážně na tvorbu webů, což je pro nás důkazem, že dokážeme nejen poskytovat špičkové PR a marketingové služby, ale také vytvářet moderní weby splňující nejvyšší standardy,“ uvedl CEO agentury Lesensky.cz Roman Kučera.
Agentura Lesensky.cz uspěla v soutěži WebTop100 potřetí za sebou. V roce 2022 získala první místo v kategorii pro menší a střední firmy s webem pro společnost LOMAX. Před rokem pak zvítězila v kategorii UX s novým webem, který vytvořila pro Dopravní podnik města Brna. Kromě toho v loňském roce získala i druhé místo za svůj marketingový slovník na webu Lesensky.cz.
Webová prezentace pro společnost COMAX vznikla ve velmi krátkém čase. Od první schůzky do spuštění webu uběhlo pouhého tři a půl měsíce. „Původní web byl již vizuálně zastaralý se spoustou textu. Nový jsme postavili na systému Drupal s vizuálem projektu na míru, jeho součástí byly i jazykové mutace na samostatných doménách. Do překladu jsme nově zapojili AI, vše pak kontrolovali rodilí mluvčí. Web je napojený na interní poptávkový systém, kromě katalogu produktů jsme přitom nachystali i Průvodce výběrem střešní krytiny,“ nastínil detaily projektu vedoucí webového oddělení agentury Lesensky.cz Jan Polzer.
„Naším hlavním cílem bylo mít moderní web, který bude splňovat všechna kritéria dnešní doby, s velkým důrazem na sběr leadů, přehledné a ucelené nabídky všech výrobků. Prioritou byla samozřejmě také větší přehlednost a srozumitelnost pro návštěvníky i obchodní partnery. Chtěli jsme si udržet roli jednoho z největších výrobců plechových krytin a doplňků v České republice, kde je naší prioritou nejen výroba kvalitních produktů, ale také moderní a atraktivní vzhled,“ dodal Martin Hora, marketingový specialista ze společnosti COMAX.