Případová studie ORCZ
2024

Nový web společnosti OR-CZ

Pro technologickou společnost OR-CZ jsme vytvořili novou webovou prezentaci, zahrnující klientskou zónu a sekci pro nabídku a registraci odborných školení.

  • Projektové vedení: Roman Kučera
  • UI & UX a grafický design: Ivan Kebeleš, Michal Kopecký
  • Backend: Jan Polzer
  • Frontend: Lukáš Polzer
  • Content: Tereza Ticháčková
Pokračovat

O klientovi

Společnost OR-CZ se za více než 30 let působení na trhu stala jedničkou v poskytování specializovaných elektronických systémů pro zdravotnická zařízení v oboru diagnostické medicíny, zabezpečení elektronických dat pacientů a vlastního ERP řešení pro výrobní podniky.  

Zadání klienta a naše role

Naším úkolem bylo vytvořit zcela novou webovou prezentaci se zaměřením na úzce specializovaná řešení, která cílí na specifické cílové skupiny: lékaři, diagnostičtí specialisté, ICT oddělení nemocnic, odborníci na kybernetickou bezpečnost, ale také výrobní podniky a veřejná správa.

pruh
screen homepage
Video file

Výchozí situace a analýza

Na začátku projektu stála důkladná analýza původního webu a všech stávajících marketingových a obchodních materiálů společnosti. Ve spolupráci s interním marketingovým týmem jsme mohli doplnit stávající marketingovou strategii klienta a zpřesnit definici cílových skupin

Na základě analýzy jsme připravili novou obsahovou architekturu webu a navrhli nový design pro účely webové prezentace i navazujících propagačních materiálů.

Výchozí stav

Nový design

Nová grafická podoba webu vychází z původního loga, klade ovšem důraz na moderní a technologicky pokročilou identitu firmy. Design kombinuje esteticky čisté elementy s funkčními prvky uživatelského rozhraní a využívá animované efekty pro interaktivní části webu.

Od většiny konkurence se odlišuje inverzně tmavým pozadím s využitím bílé a barevné typografie.

nový vizuální styl

Řešení pro různorodé cílové skupiny

Web OR-CZ pokrývá široké spektrum produktových segmentů, které jsou určeny různým cílovým skupinám (lékaři, IT specialisté, management nemocnic a výrobních podniků a další).

Klíčem k úspěchu bylo strukturovat obsah tak, aby každá cílová skupina snadno našla informace relevantní pro své potřeby. Web je proto rozdělen do přehledných sekcí, které nabízejí jasnou navigaci a uživatelsky přívětivé rozhraní.

Různé cílové skupiny

Klientská zóna a další sekce 

Klientskou zónu jsme navrhli ve stejném vizuálním stylu jako prezentační část webu OR-CZ. Po přihlášení poskytuje stávajícím zákazníkům přístup k důležitým dokumentům, servisním balíčkům a materiálům pro aktualizaci systémů. Uživatelé jsou navíc automaticky informováni o nově vložených dokumentech pomocí e-mailových upozornění.

OR-CZ nabízí také odborná školení a konference. Proto jsme na web přidali i sekci Školení, kde se zájemci mohou registrovat na konkrétní termíny. Pro HR nábor specializovaných pozic jsme pak vytvořili sekci Kariéra.

klientská zóna a školení

Snadná administrace

Jedním z významných cílů projektu bylo také zjednodušit správu webu pro zaměstnance OR-CZ. Nová administrace postavená na systému Drupal umožňuje pohodlnou správu obsahu a snadnou aktualizaci informací.

Webové stránky jsou dostupné v české, anglické a nyní také německé jazykové mutaci. Pro snadnější práci s více jazyky jsme proto integrovali DeepL pro možnost automatizovaného překladu celých stránek se zachováním struktury a obsahu přímo v administraci webu.

Snadná administrace

Výsledky a přínos

Nový web společnosti OR-CZ přinesl moderní design, který odpovídá jejímu postavení technologického lídra. Přepracovaná struktura webu umožňuje přehlednou prezentaci produktů a služeb pro různé cílové skupiny. Responzivní design a vylepšené UX přispěli k efektivnější komunikaci s potenciálními i stávajícími zákazníky, včetně téměř 100 B2B klientů využívajících novou klientskou zónu.

Projekt výrazně zlepšil práci s obsahem díky automatizaci překladů přes DeepL a snadnější administraci webu. Výsledkem je nejen zvýšení zapojení uživatelů, ale i podpora firemních aktivit, jako jsou odborná školení a registrace na konference.

výsledky a přínos

Ukázky webové stránky

rozcestník ukázka
srovnání před a po ukázka
homepage ukázka
klientská zóna ukázka
responziv ukázka

Nový web OR-CZ pro nás představoval velký krok spojený s velkým očekáváním. Intenzivní spolupráce s agenturou LESENSKY.CZ se vyplatila, kromě výrazně atraktivnější grafiky je nová webová prezentace přehlednější, obsah pěkně strukturovaný a umožňuje nám lépe pracovat s případovými studiemi, klientskou zónou i registracemi na odborná školení s velkou mírou automatizace. Aktuálně jsme vedle anglické mutace spustili i německou verzi a s webem cílíme i na zahraniční trhy.

Jindřich Nygrin, Marketing Manager, OR-CZ

Kontakt

Spojte se
s námi!

Využijte sílu konceptu PR 360®. Společně s vámi vytvoříme nový skvělý web, který podpoří váš brand i byznys.

+420 777 474 360 info@lesensky.cz

Nebo vyplňte kontaktní formulář