Header pro web Intezze od Lesensky.cz
Doba realizace
90 dní
2020

Webové stránky pro sluchátka Intezze

Pro klienta jsme navrhli moderní a designově neotřelý web, který skvěle reprezentuje a prodává mladou progresivní značku.

Pokračovat

Intezze

Intezze je česká značka bezdrátových sluchátek, za kterou stojí parta odborníků na sluchátkovou audiotechniku. Ta přerostla ve vášeň a ta v plnohodnotný byznys. Před dvěma lety se ke specializovanému e-shopu a obchodům s audiotechnikou a poslechovými studii rozhodli pánové z Audigo.cz přidat i vlastní značku true wireless sluchátek. Tak vznikla značka Intezze. Zvuk, který budí vášeň, 100% vyladěné technologie, skvělý poměr cena/výkon. Produkty Intezze se prodávají v největších tuzemských e-shopech s elektronikou a pozitivní recenze přibývají jako houby po dešti. 

Zadání klienta a naše role

Klient nás oslovil s žádostí o dlouhodobou spolupráci v oblasti marketingu a PR. Spolupráci jsme započali obsáhlou marketingovou analýzou. Podívali jsme se na silné i slabé stránky dosavadní komunikace značky, porovnali jsme ji s konkurencí a ze závěrů analýzy vyplynula potřeba dotažení vizuální identity a následné tvorby nového webu.

Ten jsme navrhovali od původní myšlenky přes UX a grafiku až po finální programování. Kompletně v naší režii vznikaly i webové texty, velká část fotografií a všechny vizualizace sluchátek v podobě 3D renderů. Výsledkem je moderní a designově neotřelý web, který skvěle reprezentuje a prodává mladou progresivní značku sluchátek.

Realizační tým:

  • Projektové řízení
    Roman Kučera, Michaela Kurtaničová
  • Grafika
    Ivan Kebeleš
  • UX (Struktura)
    Michaela Kurtaničová
  • Development
    Jan Polzer
  • Copywriting
    Michaela Kurtaničová

 

Intezze
Intezze

Web naladěný na tón brandu

Logo značky Intezze jsme rozpracovali v přehledný brandmanuál, ve kterém jsme určili grafické prvky a jejich aplikace, včetně toho, jak by se s nimi mělo pracovat na webu.

Značku Intezze definují odvážná rudá barva, grafický prvek akustických vln, vkusné a méně nápadné doplňkové barvy růžová a fialová a osobitá práce s typografií. Vybrané prvky jsme zakomponovali do vizuální podoby nového webu a vznikl tak originální a svěží design, který návštěvníkům ulpí v paměti.

Web prorostlý brandem skrz naskrz

Profesionální fotografie i detailní rendery produktů

Profesionální vizualizace produktu je stěžejní nejen pro web, ale celou marketingovou komunikaci značky. Aby byl výsledek co nejoslnivější, zvolili jsme pro značku Intezze prezentaci fotografiemi a 3D rendery.

Díky renderům můžeme představit produkty v detailech, které si zaslouží. V budoucnu s nimi lze dál pracovat a využívat je z různých úhlů, což se bude hodit při další propagaci. Preciznost renderů doplňujeme stylovými produktovými fotografiemi – těmi demonstrujeme například voděodolnost, odolnou konstrukci nebo nízkou váhu produktu.

Vlastní proti fotky + renedery produktů

Produktová stránka ušitá na míru každému modelu

Každá produktová stránka je obsahově jedinečná. Chtěli jsme dát prostor komunikaci unikátních funkcí a benefitů každého konkrétního modelu sluchátek Intezze.

Detail produktu proto otevíráme výrazným headerem s velkou vizualizací sluchátek. V úvodním popisu produktu pracujeme s originálními piktogramy stěžejních funkcí daného modelu. Ty pomáhají uživatelům v rychlé orientaci a navedou je dále k detailnímu popisu funkcí, který doplňujeme výraznými grafickými prvky, jako jsou například fotografie či 3D rendery produktů.

Co produkt, to originál

Reprezentativní web jako základna pro e-shop

Online prezentaci sluchátek Intezze jsme se rozhodli vyvíjet ve dvou etapách. Zatímco je brandový web Intezze už online, indexuje se v prohlížečích a klient s ním může pracovat v rámci B2B prodeje a marketingu, v následující fázi řešíme e-shopovou nástavbu pro koncové zákazníky.

Aktuálně ladíme s klientem objednávkový proces, platební bránu, napojení na dopravce i sklady a logistiku. V dohledné době tak budeme moci spustit i další významnou část webu a z prezentace se stane plnohodnotný prodejní kanál.

Důležité je umět určit priority

Důležité charakteristiky webu

Důležité charakteristiky webu Intezze v kostce

Kompletně responzivní

INTEZZE_MOBIL_1
INTEZZE_MOBIL_2
INTEZZE_MOBIL_3
INTEZZE_MOBIL_4
INTEZZE_MOBIL_5

Další stránky webu

Intezze desktop 1
Intezze desktop 2
Intezze desktop 3
Intezze desktop 4
Intezze desktop 5
Intezze desktop 6
Intezze desktop 7
Intezze desktop 8

vyladěné produkty si zaslouží web, který zaujme a rezonuje. U webu jsme se nebáli použít výrazné barvy a netradiční prvky. S výsledkem jsme spokojení. Doufáme, že klientovi web dobře poslouží a zákazníci na něm najdou vše, co potřebují.

 Ivan Kebeleš, Senior Graphic designer Lesensky.cz